Aralık 24, 2013

Dünyada Moda Akımları Yazı Dizisi Duyurusu - Ages of Fashion Trends



Hepimiz biliyoruz ki moda hiç bir zaman ölmez, devamlı yenilenir ve zamanı geldiğinde tekrarlanır. Günümüzde trend olan çoğu kıyafet annelerimizin hatta belki anneannelerimizin de dolaplarında vardı. Geçmişte kaldı dediğiniz bir etek, yarının en büyük trendi olabilir. Aslında modayı sadece takip etmemek, kendi modanı yaratmak en iyisi olabilir bazen :)

We know fashion is never died, it's recycled. The most garments
 in fashion today were in wardrobes of our moms or grandmothers. A skirt we said it was in past could be the biggest fashion tomorrow. Don't be just a follower, create your own fashion.

Ben vintage elbiseler giymeyi çok severim. Annemin dolabındaki 30 yıllık gömlekleri çıkarttım saklandıkları yerden, biraz oynama yapıp giydim. Anneannemin kalem eteklerini aldım siyah topuklularla, uygun gömleklerle kombinledim.

I love wearing vintage clothes. I took 30 years skirts from my mother's wardrobe and i combined my grandmom's pencil skirts with my black highwheels.


Bu yazı dizimde sizinle hem geçmiş yıllarda insanlar ne giymiş, biz bunları günümüze nasıl uyarlarız gibi soruların cevaplarını vermek, sizinle öğrenmek ve hatırlamak istiyorum açıkçası.

I wanna share with you what people wore in past years and how we can adapt them for today's fashion.

Bir liste hazırlayıp random.org ile rastgele sıraladım ve her bir hafta aşağıdaki dönemler hakkında yazı yayınlayacağım.. 

I prepare a list about which ages i write and i will share an essay per week..

1-1940lı yıllar - 1940's
2-Doksanlar - the 90's
3-70ler - The Seventies
4-1930lar - 1930's
5-1920li yıllar- 1920's
6-1950li yıllar- 1950's
7-2000ler- 2000's
8-1960lar - '60s
9-Seksenler- 80's


Görünen o ki seri 9 hafta sürecek. Herkese iyi okumalar :)

It seems it will last for 9 weeks. Enjoy! :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link