Aralık 30, 2013

Günün ojesi #2 \ French Manikür Yaptım :)


Yahu ilk ve tek günün ojesi yazımı 9 Aralıkta yazmışım, o günden sonra hiç mi oje sürmedim, sürdüm tabi, ama yazmayı unutmuşum..
Neyse bugün çok mutluyum kendime french yaptım :)



Hiç bir zaman yapmayı denemediğim french manikürü, Rival de Loop'un French Manikür Şablonu ile denedim, başardım gibi oldu :) en azından kuaförlerde yaptırdıklarımdan daha temiz oldu..


Hiç yapmadığım için, satılan french setlerinden almamıştım, iyi ki de almamışım, elimdekilerle gayet hoş oldu :) 

Rival de Loop - French Manicure Schablonen
PASTEL - 88
Golden Rose - 04
Flormar - 301



Önce Pastel'in 88 nolu ojesini sürdüm. İlk gördüğümde ojeyi "aa ne tatlı bi lila" diyerek vuruldum, ama sürünce bildiğin tırnak rengi oldugunu gördüm, french maniküre de çok uydu bence, baya doğal kaldı..


Rival de Loop şablonunun içinde 40 tane bulunmakta, yani bu 4 kere french demek, artırarak da kullanılabilir tani :)

Şablonları fotoğraftaki gibi, tırnak beyazının bittiği yerden yapıştırdım. Benim tırnaklarım uzun oldugu için baya altta kaldı gibi :D Sonra da beyaz ojeyi şablona da hafiif taşırarak sürdüm.. Kurumak üzereyken şablonları çıkardım. 


Ben çok memnun kaldım şablonlardan, evde french keyfi de yaşamış oldum sayesinde :)

Yılbaşı alışverişimde  Rossmann'dan 3 lira gibi bi fiyata almıştım.
Sen de tek başına yapamıyorsan eğer, öneririm :)

İyi yıllar 

<3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link