Aralık 17, 2013

Mimlendim #1 - Cümle Tamamlama


Merhaba, blog sayesinde tanıştığım, şimdilerde her gün konuştuğumcanım arkadaşım Bayan Vertigo beni mimlemiş. Ona teşekkürlerimi iletip, hemen mime geçiyorum.. :)


1- Elimden gelse tüm evren kurallarını değiştirir, hep ilkbahar yaşardım..

2- Kendi kendimi kontrol etmekte gayet başarılıyım bence, neyi yapıp yapmamam gerektiğini bilirim.


3- Beni en çok kaygılandıran şey geleceğim bu ara. İngilizce öğretmeni mi yoksa dış ticaretçi mi olacağım konusunda kararsızım..

4- Hayatımın en kötü anını unuttum gittii bilee :) çok anı biriktirmeyin..


5- Yalnızken sosyal ağlarda gezinirim. 2,5 senedir hiç 1 saatten fazla yalnız kalamadım bu arada :)

6- Nefret ettiğim şeyler yapmacık insanlar, acıkmak ve trafik..

7- İşimin ne olacağına karar veremiyorum işte orda problem!


8- Kadınlar kişiliklerinin ve ne istediklerinin farkında olmalı, ona göre yaşamalı.
Erkekler ise ev işlerine yardım ediyoruz diye böbürlenmemeli, çünkü bu kadın işi değil, yardım söz konusu olmamalı, sahiplenilmeli yani ortak yapılması gereken bir şey! :)

9- Hayat yaşamayı ve zevk almayı bilirsen öyle güzel geçiyor ki, takmayacaksın ya. Hava bedava, su bedava, yaşamak bedava :)

10 - Çocukken hiperaktif mi bu derlerdi, şimdi yerimden kalkmam bıraksan..

11- Başkalarının zayıf tarafını bilmek, beni onlara yakınlaştırır.


12- Yalan söylemek kaçınılmaz canım bazı durumlarda napalım yani ölelim mi?!
 
13- Her şey kötü gittiği zamanlar bi hamburger menü ya da pizza patlat, hiç bir şeyin kalmaz ;) test edildi, onaylandı!

14- Geceleri uyumam şartsa, hayatta uyuyamam, şımarır dururum :)


15- Başkalarına göre ben dışardan çok burnu havada gözüküyormuşum, içerden bakmayı bileceksin arkadaşım.. :)

16- Kurtulmak istediğim korku hayvan korkum ya, dokunmayı bıraktım yaklaşamıyorum bile hiç birine, kelebek dahil evet tırtıl da!!

17- Bazen düşünüyorum da ya ben yoksam, ya da siz yoksanız falan..

18- En çok utandığım şey dişimin arasında kalan maydonoz ya da çikolatalı ikram parçaları :D

19- Keşke ben bu ülkeden gidebilsem, yurtdışında yaşasam falan.. rüyalar, rüyalaar..

20- Anlamıyorum neden hava bu kadar soğur ki, hoff!!



Bu mimde, kırmızı yerler tamamlanması gerekenler. Ben yaparken çok eğlendim, umarım siz de beğendiniz.. :)

Tekrar Bayan Vertigo blogu sahibesi Nisacığıma teşekkür ediyorum, ve Alice'yi ve İlke'yi mimliyorum.. Tabi yapmak isteyen herkesi de :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link