Aralık 31, 2013

Mutlu Yıllar :) Deyince Akıllara Ne Gelir?









Bir Keep Calm klasiği daha.. 2014 yılında da bol bol kullanacağım sanırım :)











Yeni Yıl, Mutlu Yıllar, Hoşgeldin 2014 falan deyince aklıma ilk büyüük Yılbaşı çekilişi geliyor. Her sene alınan ve hiç bir zaman çıkmayan piyango biletleri.. Ah aahh!! :) 
Tabi tam bilet almadık, 2 tane çeyrek aldık bakalım şansımıza bu sene de :D 


Piyangodan sonra, aklıma soyulan portakallar geliyor :D Niyeyse özdeşleşmiş beynimde yılbaşıyla portakal.. İlkokuldayken annem ve kardeşimle olurduk yılbaşlarında, babam görevde olurdu :p bir kaç sene dayımlarla kutladık, lisedeyken arkadaşlarımla toplanmıştık 2 sene, 3 senedir de erkek arkadaşımla kutluyorum. Sanırım hepsinde de portakal vardı, napcan, mecbur yicen :D

Portakaldan sonra yılbaşlarının vazgeçilmezi tombala.!! Heheeyy :) bozuk parayla oynanıyorsa, varım ben, her türlü :D ailecek oynandığı zaman çok eğlenceli olur :) biz oynarken nasıl heyecan yapıyorsak, dedem hep " kız sessiz ol, komşu şimdi geliyor ha!" der, normalde çok şekerdir, tontiş dedem benim, özledim de.. Çinkolar hep bende olur da, niyeyse nadiren tombala yapabilirim, kısmet, napcan :)

Hmm, tombaladan sonraa, he evet, "yeni yıla nasıl girersen, öyle geçer" muhabbetleri :) ilkokuldayken kanıp, ders çalıştıgım zamanı hatırlıyorum, ama tam tersi oldu, ondan sonra hiç çalışmadım sanırım, çocuklarınıza engel olun, yapmasınlar.! :) Son 2 senedir de annemle konusarak giriyorum, evet bütün senemde öyle geçiyor cidden :D

Annemin kuzenlerimi eğlendirmek için yaptıgı oyunlar da hep aklıma gelir.. En son onlarla kutladıgım yılbaşında, balonların içine çikolata, para falan koyup, şişirmişti, gecenin sonunda çocuklardan balonlara oturup patlatmalarını istemişti. Evdeki curcunayı tahmin edebilirsiniz :) dedemin tepkisini de :D


Bende yılbaşları böyle geçti, geçiyor, geçecek.. Çok bi heyecanlanmıyorum 2014 için, rutine bindi artık, her sene geliyor gidiyor, bize de öyle izlemek düşüyor :)

Yılın son yazısı bu olsun, biraz saçmalayım, sizinle konuşayım istedim.. Umarım 2014 hepimize şans, olmayanlara aşk ve olanlara daha çok aşk getirir :)


Aşkla kalın <3 

İyi yıllar..

Gizem

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link