Aralık 12, 2013

Yeni Yıl Herkese Mutlu Olsun :)

Yine, yeni, yeniden merhaba,
2014 geliyor ama umarım elleri boş gelmez bana! Her zaman olduğu gibi yine bir sürü, bir sürü, bir sürüü şey istiyorum. Bakalım isteklerimi, beklentilerimi ve girişimlerimi 2014 karşılayacak mı? Hep birlikte göreceğiz : )

Öncelikle ne zamandır kendimde hissettiğim en büyük eksikliğimi tamamlamak,kitap okumak istiyorum. Daha kaliteli fotoğraflar çekmek, daha çok tiyatroya gitmek, daha çok gün batımı ve bir kez bile olsa günün doğuşunu izlemek, hayvanları sevebilmek, daha az kırmak ve kırılmak, arkadaşlarımla daha çok gezmek, daha çok “seni seviyorum” daha az “lanet olsun” demek istiyorum.


Bloğumda yüzlerce takipçi, binlerce yorum olsun,karşılıklı paylaşımlarda bulunalım istiyorum : ) sosyal ağların asosyalleştirmesinden kaçınarak tabi ki, bunu söyledim çünkü bu günlerde bilgisayar başından kalkamıyorum bloğuma bakıcam diye..




2014’te yurtdışına çıkmak istiyorum bol bol. Şimdiye kadar bir kez yurtdışı tecrübem oldu, Letonya ve Litvanya’yı gezdim, gördüm ama tabi ki görmek istediğim çok yer var, mesela İspanya’nın her yerini görmek istiyorum, Rusya’da sadece Moskova’ya gitsem yeter sanırım, Kızıl Meydanı ve metro istasyonlarını ziyaret eder gelirim, Paris’te Louvre müzesi ve Eiffel, İtalya’da Pisa kulesi, Pompei, Venedik :) Amsterdam’a gitsem herhalde gezmem müzeydi, eski binaydı : D


2014’te güzel güzel makyaj malzemelerim olsun, farların en doğal duranı, rujların en pembesi, eyelinerın en kolay çekileni, kipriklerimi yapıştırmayan rimeller, allıklardan en pembesi en şeftalisi hep benimle olsun : )

Artık iyi bir güneş gözlüğüm olsun! Ama yüzüme en uyanı olsun, öyle sinek gözü gibi gözlük istemem : D

Şu sunulardı, sınavlardı bi bitsin artık ya!! Kaç sene oldu hala onlarca sınava giriyoruz, hooff! Yanlış anlaşılmasın, mezun olmak istemiyorum, ne yapcam 21 22 yaşımda mezun olup ( hala hesaplayamadım kaç yasında olacağımı da).. Zaten mesleki rehberliğe ihtiyacım var, hala kararsızım ne iş yapacağım konusunda. Evet bir de bunu istiyorum, kararlı bir mekanizmaya sahip olmak istiyorum : )



Her sabah uyandığımda çantamda jelibon görmek istiyorum : ) günde 2 3 paket jelibon yemek istiyorum  ama kilo almak istemiyorum, aksine fazla olan 5-6 kilomu vermeyi umuyorum.





Kilolarımı verip güzel güzel midisinden minisine 
eteklerim olsun diyorum ama en çok midi istiyorum 
böyle uçuş uçuş, hafif hafif ve şifon şifon, 
mezun olup kalem eteklerimi giymeyi bekliyorum :)

Gardırobumu baştan aşağıya yenileyecek ve makyaj koleksiyonu dizdirecek bir iddia kuponu tutturmak istiyorum : )





Ayy, daha saysam saycam da yeter, size de yazık.. Benim 2014’ten isteyeceklerim bunlar. Umarım herkes istediği, beklediği, umduğu şeylere yeni yılda kavuşur. Önemli olan O gücü içinde hissetmek ;) 

Sen en çok neyin gerçekleşmesini istiyorsun 2014'te??

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link