Aralık 29, 2013

Yılbaşı İndirimiyle aldıklarım - Watsons, Avon, Gratis, Rossmann :)

Hepimizin bildiği üzere, tüm mağazalarda %50ye varan indirimler devam etmekte yılbaşı münasebetiyle. Ben de kaçırmadım tabi, hepsini tek tek gezdim ve mümkün olduğunca kendime hakim olmaya çalıştım :D İhtiyacım olan şeyleri aldım ve çoğu ilk defa deneyeceğim ürünler ve markalardı.


İlk Rossmann poşetinde sizin için aldıklarım var, onları şimdi göstermeyeceğim. Bir çekiliş yapmak istiyorum takipçi sayım 25e ulaştığında, umarım çok uzamaz ulaşması, çünkü çok heyecanlıyım bu konuda :)
Watsons poşetinde de sizin için hediyelerim var, gerisi benim sanırım..



Nivea'nın çıkardığı Duşta Vücut Kremini ilk gördüğümden beri denemek istiyordum ancak hiç bir yerde görememiştim. Watsons'un indirim politikasını değiştirdiğinden habersiz, bi uğrayım dedim ve bunu görür görmez attım sepete. Normal fiyatı 12-13 lira sanırım, ben yanında Hindistan cevizli Duş Jeli ile beraber 14-15 arası bi fiyata aldım Watsons'dan, baya hoş oldu :) Dün kullandım hatta, çok beğendim ikisini de..



Sizler için aldığım hediyelerle 25 tl'yi aştım diye de 5 tl'lik hediye çeki aldım, hehhhe,teşekkürler Watsons :)


Avon'un biten Aralık katalogunda vardı bu kampanya; Anew Göz kremi, Little Black Dress 30ml ve Super Shock Maskara - 22 tl idi fiyatı, hiç parfümüm kalmamıştı, yeni bir de rimel denemek istiyordum, göz kremi de hediyesi oldu bana :)

Evet, Rossmann'a geçelim, en eğlendiğim ve kendimi en çok kaybedip, en çok parayı gömdüğüm yer.. :) Bir kaç gün önce ilk defa duydum Rossmann'ın şanını, çok geç kaldığım bir yer daha yani.. Diğerlerine göre çok çok ucuz, daha ferah ve derli toplu geldi bana.. Adam gibi de indirim yapmışlar, oohhh! :D



Ama parfüm reyonunu biraz genişletebilirler. Erkek arkadaşıma parfüm almak istedim, en güzeli bunu buldum, Adidas Intense Touch.. 21,90 tl idi indirimli fiyatı..


Diadermine'nin Günlük Bakım Kremi, Rossmann abartmış yani, kremin normal fiyatı 25 tl sanırım, ikilisini 11 liraya satıyorlar :o Günlük kremim vardı daha ama kaçıramazdım :D



Sizlere hediye bakacağım diye, kendimi unutmuşum makyaj konusunda, Lival De Loop ruj ve Maybelline lipgloss almışım kendime. Ruj normalde 6 tl, indirimle 3 liraya, lipgloss normalde 12 tl sanırım, indirimle 6-7 liraya geldi.. Şimdi göstermedim renklerini, daha sonra yazılarını yazarım diye..


Çok maske severim ben ya da çok severim maske ben :) abartarak almıştım, bıraktım yarısını kullandıkça alırım diye :D Rival de Loop maskeler 2 liraydı, Nivea maskeler ise 3-3.5 liraya düşmüş..


Artık saçlarımın çaresine bakmanın zamanı geldi derken, 4 liraya bu Koleston boyaları aldım, 1 tane Küllü kumral diplerim için, 2 tane açık küllü kumral uçlar için.. Saçım uzun da, hohhohho :D Madem evde boyuyoruz boya fırçası da şart artık, 2 lira falandı.. Bir de saç spreyi alayım dedim, hiç kullanmam günlük ama özel günlerde lazım olabiliyor.. O da 2-3 lira bişeydi.



Rival de Loop ojelere bittim ya, çok hoş renkleri var, 3 liraymış tanesi normalde, %50 indirimle 2 tanesini 3 tl'ye aldım. Tırnak süsü arayışındaydım, görmüşken aldım, 3,95 sanırım fiyatı. Hiç denemedim ama yapamazmışım gibi geliyordu French oje, bu kalıpları aldım ki artık bi yerden başlayım diye, 3 lira fiyatı da :)

Evet, daha Rossmann'dan sizin için aldıklarım da var, toplamda 110 lira gibi bi fiyat ödedim, ucuz ucuz diye dolanırken, n'olduğunu anlamadım :s ama baya bişey aldım yani :D


Rossmann'dan çıkıp Gratis'e gidince elim korkaklığa alıştı tabi, Balm Jovi paletini istiyordum, onu aldım. 60 tl normalde, indirimle 38-39 tl arası bi fiyata geldi, çok memnun oldum.. Pastel'den allık ve Flormar ojemi de aldıktan sonra evimin yolunu tuttum..

Yılbaşı indirimleriyle eksiklerimi tamamladım, tamamlamadıysam da uzun bi süre tamam olacak artık!! :D

Umarım sizin de yılbaşı alışverişleriniz eğlenceli ve karlı geçmiştir.. 
Şimdiden iyi yıllar! :) 

<3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link