Ocak 28, 2014

Anket Sonucu - Görmek İstediğiniz Yazılar

Merhaba :)
1 ay önce bloguma bir anket eklemiştim ve ne tür yazılar görmek istediğinizi sormuştum.. Oy kullanan 40 arkadaşımıza çok çokk teşekkür ediyorum :)
Sonuçlar gördüğümüz gibi;



Mutfakta Neler Oluyor'un bu kadar az oy almasına üzüldüm şahsen birazcık.. Çok seviyorum çünkü yaptıgım yemekleri falan paylaşmayı.. Alışveriş ve bitenler yazısı ile film kitap önerisi yakın oylar almış, aynı oranda paylaşmaya dikkat edeceğim :) Makyaj ürünlerine de biraz ağırlık vermeye çalışacağım. Her gün makyaj yapan bi insan değilim şahsen. Eyeliner, rimel, ruj ve allık sıklıkla kullandığım ürünler. Bunları paylaşırım sizlerle artık :) Cilt bakım ürünleri ve rutini serisi başlatmıştım zaten yakın zamanda, sık sık göreceğiz, okuyacağız birlikte.. 

Bu anket oylarının yüzdeye vurumunu hiç anlamadım, yüzdeleri toplayınca %156 yapıyor sanırım, anlamadım, biri beni aydınlatsın :D

Tekrar çok teşekkür ederim..
Sevgilerimle
<3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link