Ocak 31, 2014

Bitenler #1



Ocak ayının son gününden herkese merhaba :)


İlk bitenler yazımı yazıyorum. Bugün yazmayı planlamamıştım, ancak yarın sabah ailemin yanına gidiyorum ve kaldıgım yeri değiştireceğim bla bla.. derken biriktirdiğim bitenleri yazayım ve kurtulayım dedim :)

Bakalım neler bitirdim ocağın başından bu yana;





Gliss Kuru ve Yıpranmış saçlar için şampuanı ve Sıvı Saç kremi.. 
Tam 2 senedir, hiç değiştirmeden bu ikiliyi kullanıyorum, çok da memnunum, yan kellerimi kapattı resmen, bebek saçlarım normak saç oldu sayesinde :)
Ancak bu ara saçlarımın aşırı, aşırı, aşırı yıpranmasına karşı çaresiz kaldılar, bi ay farklı bi şampuan kullanıp tekrar döneceğim bu bebeklere..




Sebamed Feminine Intimate Wash..
1 senedir düzenli kullanıyorum, genital bölge temizliğimin vazgeçilmezidir. Özel bi yazıyı hak ediyor..
Sensodyne Whitening..
Gerçekten beyazlatıyor ve benim bazı diş problemlerime tedavi oldu diyebilirim :) tekrar alacağım..

Parmex Aseton'u beğenerek kulanıyorum, yenisi açıldı bile, kokusu hoş, ojeyi çıkarması kuvvetli, 3 kat sürmüş olsam bile gık dedirtmeden çıkarıyor..
Johnsons Baby Şampuan'ı bazen yüzümü, bazen vücudumu bazen de fırçalarımı yıkayarak bitirdim :) içinde 1-2 kullanımlık kaldı ama napıyım, saklayamam ki sırf bunun için..
İpek Kulak Temizleme Pamuğunu gerek ojemi gerekse göz makyajımı ve rujumu düzeltmek için kullanıyorum.. Makyaj pamuklarından ne farkı var bilmiyorum şahsen :)
Benri Disk Pamuk kalınlığı, dokusu, adedi, her şeyiyle memnunum, yenisi açıldı zaten..





Tek kullanımlık maske severim :) yazılarını yazmıştım, okumak için..

Unutup attığım maske paketlerine selam olsun..














Bunlar Karakutumda gelmişti, Cyrene Saç kreminden bişey anlamadım açıkçası, tek kullanımda bile yetmedi saçıma..

Bioderma Sebium Foaming Gel'i ise çok sevdim, 10 ml'lik sample ile 5 kere yıkadım yüzümü, mükemmeldi, kurutmadı, acayip temizledi, tatil dönüşü alacağım mutlaka, yerim yurdum bi belli olsun da :)







Son olarak da Gratis'ten aldıgım burun bantları. Çok da ihtiyacım yokmuş sanırım, hiç siyah nokta göremedim bantlarda, anlattıkları gibi güçlü de değildi, tüylerimi yolmadı yani, anlamadım :) almayacağım bi daha sanırım..







Böyle işte canlarım. Bir kaç gündür boştum da aslında ama yazasım yoktu, daha doğrusu fotograf falan çekesim yoktu.. Şimdi valizimi hazırlayacağım, sizlere ailemin yanından, fırsat buldukça yazacağım :) 

Sevgilerimle
<3



6 yorum :

  1. Ne çok şey bitmiş öyle :) Gelsin ciciler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi dahaki yazıya kadar daha çok şey biter umarım, project pan işe yarasın biraz :)

      Sil
  2. İyi yolculuklar tatlım çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bir sürü şey bitmiş oh=) Kozvide 1 alana 1 bedava gördüm biodermayı çok uygun kaçırma derim ;)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link