Mart 24, 2014

Born Pretty Store - %10 İndirim Kuponu (Discount Code)

Merhaba :)
Bir kaç blogta rastladığım Born Pretty alışveriş sitesinden, hala karşılaşmayanlarınız varsa diye, bir de ben bahsedeyim istedim.

If there is someone, who haven't seen Born Pretty, i wanna say smt about that shoppin site.


1-2 dolarlık sipariş verilse bile, tüm müşterilere, dünya çapında ücretsiz kargo sağlıyorlar ve güvenli, sağsalim ulaşımı garantiliyorlar. Hızlı ulaşım ve kargonun takibi seçeneği ayrı, ancak bunun için 2-3 dolarlık bi hizmet bedeli alıyorlar sanırım.

They provide worldwide free shipping service to all customers ignoring the price and distance with no minimum order requirements and they make sure the products you bought reach you by free shipping safely and intactly.

Sipariş vermesi kolay, kredi kartı ve paypal ile ödeme yapabiliyorsunuz ve 30 gün içinde para ödemeli iade sistemi var tabi ki.

They accept major credit and debit cards, and secure payment option PayPal is supported too and sure, there is 30 Days Money Back Guarantee.

Bakalım ben sepetime neler eklemişim. - Let's see what i add my cart;



 20 pcs Skin Care Paper Facial Compress Masque Masks DIY - $3.35

1pc Vintage Lovely Little Mouse Female Ring - $0.99












Nail art ve takı toka kategorileri baya geniş çapta ürün çeşidine sahip ve fiyatları cidden çok uygun.. Gizemin Saksısı okurlarına özel %10 indirim kodu da verdiler;  GEMT10. Bu kodla beraber alışveriş yaptıgınızda siz %10 indirimle alışveriş yapacaksanız, bana da destek olacaksınız bi yerde.. Kullanmak isterseniz buyrun :)

In Nail Art and Accessories categories, there is a huge variety of goods and they're really,really very cheap. For Gizemin Saksısı followers, they give me a discount code; GEMT10. When you shop by using that code, you'll have %10 of discount and you would be support me, if you want, here :)


İyi alışverişler dilerim :)
Sevgilerimle
<3



19 yorum :

  1. Ben de aldım 2-3 hafta önce baya bişeyler 23-24 parça tuttu hatta :D çok aldım sanırım, kargoya takıldı. Sabırsızlıkla bekliyorum, inşallah gelir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a aa, büyük parçalar mı ki adedi niye etkilesin ya :o
      üzerine hediye, teknoloji falan yazmalarını istedin mi canım??

      Sil
    2. söyledim :) bakalım bekliyorum gelir inşallah :(

      Sil
  2. kaç saattir siteyi inceliyorum ipad kılıfları çok ucuz her şey çok ucuz ve güzel :) bende bir şeyler almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, aynen :) çok da güzeller..
      alırsan kodu kullanmayı unutma canım :))

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar size özendim ben de alışveriş yaptım :) fakat ingilizcem çok yeterli olmadığı için bir şey anlamadım şu an içim içimi yiyor ekstradan kargo ücreti isterler mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşecim
      Ödeme yaptın herhalde, yaptıgın alışverişten fazla bi bedel istedilerse belki kargo takipli seçeneği işaretlemiş olabilirsin, sonradan bi ücret talep etmezler merak etme..
      Ben siparişimde kargo takibi istememiştim, ama 2-3 hafta geçip hala elime geçmediğinde mail atmıştım, kargo numarası vermişlerdi, sende de böyle bi durum olursa, haber ver, mail yazarız beraber :)
      Umarım bi sıkıntı olmaz.
      Sevgilerimle

      Sil
    2. Kargo takibi talep etmedim , ayrıca gümrük yasağı varmış umarım sorumsuzca kısa zamanda gelir çok teşekkür ederim içim rahatladı iyi günler dilerim:)

      Sil
    3. Gümrüğe takılan bi sipariş duymadım canım Born prettyden geliyo genelde, içini ferah tut sen :)
      İyi günler

      Sil
  5. Tamam çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar :) Yine ben :) Çok soru sorup sizi yoruyorum , kusura bakmayın fakat ilk deneyimim olduğu için beni mazur görün :) Bugün bana bir takip numarası geldi o takip numarasını nereden takip edeceğimi anlamadım da tekrar kusura bakmayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) olur mu öyle şey Ayşe, tabi soracaksın.
      mail de bi internet sitesi vermeleri lazım, çince bi site hatta, numarayı oraya yazıp görebiliyosun nerede oldugunu canım.
      maili bana at istersen bi bakayım; gizem.aramizda@gmail.com
      sevgiler

      Sil
  7. Hmm evet bi site ismi var , mail atıyorum hemen size çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. canım ne şekersin ne bilgiler var sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar olmasın araştırmacı ve öğretici bi kimliğim vardır Nihalcim :)
      Teşekkür ederim :*

      Sil
  9. merhabalar
    ben 18inde bornprettystoredan sipariş verdim ama üzerine hediye , teknolojik vs. bir şey yazılmasını talep etmedim. acaba bir sorun olur mu? ne yapacağımı bilemedim :((

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Pelin,
    Bir sıkıntı olmaz bence, içini ferah tut :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba benim tırnak süsleme ilgim yeni başladı ve malum türkiyedeki fiyatları bu siteden alışveriş yapmakta da kararsız kaldım kargoya takılıp gelmezse falan yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link