Ocak 23, 2014

Yetmişler - 70's


Abba, John Travolta, Punk, Hippie, Crop Top, Disco, Tank Top..
Evet, 70lere hoşgeldiniz :)

Welcome to the seventies :)

Geçen yaz çok sık gördüğümüz ve görmeye devam edeceğimiz Crop top , göğsü kapatan ve göbeği açıkta bırakan tişörtler ve üstler 70lerde modaymış..
Kısa ya da uzun etekle kombinlenebilir, tabi ayva göbek varsa bi kuble, olmaz bu top coat :)






Askılı ve göğüsleri belli eden Tank Top 70lerin vazgeçilmezi. Şimdi de hangimiz giymiyoruz ki?!





Bell Bottom diye adlandırılan bol paça pantolonlar, her iki cinsin tercih ettiği parçalar, kumaşı fark etmiyor dizi filmlerden gördüğümüz kadarıyla. Neyse ki şimdi kot bol paçalar daha yaygın :) beyaz converse ya da dolgu topuk ayakkabıyla çok begeniyorum ve kullanıyorum  şahsen :)

Minnacık etekler ve şortlar, platform topuklu ayakkabılar, erkeklerde değişik renklerde takım elbise ve geniş yakalı gömlekler, maksi ya da farklı kesim etekler ve uzun çizmeler de 70lerin modasından kalanlar..




Sevgilerimle
<3

Okumak istersen;


* Görseller alıntıdır. *

4 yorum :

  1. cok guzel ve değişikmiş o dönemde yasamak isterdim coğu sey gunumuzde de moda zaten değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım, nerdeyse hepsi trenddi geçen yıl :)
      ben de 70lerde yaşamak isterdim, ama Türkiyede değil :D

      Sil
  2. Ay su corapla giyilen ayakkabı cok hoş tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayakkabı güzel, evet, çorapla begenmesem de :D ben altı hasır olanları tercih ediyorum günlük için :))

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link