Şubat 24, 2014

Pollyanna Makyaj Aleminde'nin Cilt Bakım Rutini (Karma Cilt) #4

Merhaba :)
Cilt bakım rutini serimizin 4. yazısı ile karşınızdayız.. Bu haftaki konuğum Pollyanna Makyaj Aleminde blogunun sahibi Sevgili Edanur.. O da benim gibi yeni bi blogger :) Yazdığı alışveriş yazılarını, ürün yorumlarını begenerek takip ediyorum, eğer hala tanışmadıysanız Pollyanna's Make up World ile, bi göz atın derim, seveceksiniz.. 

İşte Pollyannamızın cilt bakım rutini;

"Öncelikle Gizem’e bana burada yazma ayrıcalığını verdiği için teşekkür ederim ilk kez konuk yazar oluyorum heyecanlıyım da bu yazıyı yazarken .
Benim cilt yapım Karma bence en zor cilt tipi bazı bölgelerim kuru (çene) bazı bölgelerim normal (alın) bazı bölgelerim ( T bölgesi , yanaklar ) ise yağlı .


  


Bu benim aslında şu an uygulamadığım bir rutin şu an yeni bir düzen oluşturmaya çalışıyorum ancak tam oturtamadığım ve yeni başladığım için sağlıklı bir bilgi olmazdı bu nedenle en son uyguladığım rutini anlatmak istiyorum . Bu rutini değiştirmemin sebebi memnuniyetsizlik değil artık yüz bakımım da drugstore diye tabir ettiğimiz Gratis , Watsons larda satılan ürünlerden çok Dermokozmetik ürünler kullanmak bana daha iyi gözüktü .



Ben ilk olarak Nivea’nın bu temizleyicisini arkadaşımın önerisiyle almıştım ve sonra aşık oldum bence benim kullandığım Drugstore ürünleri arasındaki içinde ki en iyi temizleyici bu . Bu ürünün tek eksi yanı sabun olması içinde ama daha sonra nemlendirici kullanırsanız herhangi bir sorun olmaz . Makyaj çıkarmaya da uygun bir ürün ben makyajımı bu ürünle çıkartıyordum .
Loreal Pure Zone temizleyiciyi ise doğruyu söylemek gerekirse birlikte onla satılan CleanPod  için aldım . Temizlemesi Nivea kadar iyi değil ama bence yine Drugstore ürünleri arasında tercih edilebilinir .



Tonik olarak ise Loreal’ın cilt düzgünleştirici toniğini kullanıyorum . Bu tonik alkollü olduğu için cildi daha çok karmadan kuruya dönük arkadaşlar bence kullanmamalı alkol yüzü kurutuyor . Nemlendiriciyle bu bende sorun oluşturmuyor lakin benim cildim karmadan yağlıya dönük . Ben bu toniği gerçekten çok seviyorum yüzü sürdükten sonra yapış yapış değil de ferah ferah yapıyor .



 Maske olarak ise Garnier’in bu 3 ü 1 arada ürününü kullanıyordum . Ben bu ürünü hep maske olarak kullandım ve çok memnun kaldım . Çok bereketli bir ürün adeta bitmek bilmiyor . Bunu da yüzünüze sürdükten sonra yüzünüz ferah ferah oluyor . ( Bu ürün yaklaşık 1 senedir elimde olan bir ürün ve artık ambalajı değişti . )

Peeling olarak ise Diadermine’in bu peelingini kullanıyordum bu peelingi kullanırken açıkçası peelingin işe yaramaz bir şey olduğunu düşünüyordum çünkü bu peeling yüze ne faydası ne de zararı var kesinlikle almayın .

Bu ürünlerin bende olan etkilerini anlatmaya çalıştım kısaca yüzden yüze değişebilir tabi ki ama bende böyle etkiler verdiler . Gizem’e de çok teşekkür ediyorum .

çok çok öptüm
@makyajaleminde "


Pollyannacığım bu güzel yazı ve bloguma konuk olduğun için çok teşekkür ederim :)

Sen de cilt bakım rutinini bizimle paylaşmak istersen, mail adresim; gizem.aramizda@gmail.com

Geçen Haftaların yazılarına göz atmak istersen;

Bir Dilim Limon
Minik Kuş Şule
Neşeli Zebra

Sevgilerimle
<3

4 yorum :

  1. Diadermine ürünlerini ağır kozmetik kokusundan ve işlevsizliğinden pek sevemedim faydasınıda göremedim. http://goosestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Niveanın jeli gercekten cok guzel erkek arkadasımda kullanıyor :) Ellerine saglık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Niveanin jelini ben de kullaniyorum ve gercekten harika gece makyajimi cok cok koyu yaptigim halde zorlanmadan cikarabiliyorum onunla

    YanıtlaSil
  4. peeling ve maske arasındaki fark nedirki..

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link