Mart 11, 2014

Avon Supershock Maskara



Merhaba :)
2,5 aydır deneyimlediğim bu rimel hakkında konuşmanın zamanı geldi de geçiyor.. Aralık ayı yılbaşı indiriminde bir kampanya ile almıştım; LBD Parfüm, Anew göz kremi ve bu rimel 22 tl idi, çok karlı bi alışveriş yapmışım zamanında :)


İnce tüylü, plastik bir fırçası var. 
Kipriklerimi tek tek ayırıyor ve birbirine yapıştırmıyor, topaklanma yapmıyor..
Benim kipriklerim zaten uzun, bunu sürdüğümde kaşıma değiyorlar nerdeyse :) Kipriklerini uzatacak bir rimel arıyorsan bunu tavsiye ederim yani..
Ama dolgunlaştırıcı bir rimel arıyorsan tavsiye edemem, pek hacim verdiği söylenemez.. 
Gün boyu dökülme yapmıyor, makyaj temizleyicilerle kolayca çıkıyor.




Alt kipriklerime uygulamıyorum normalde ama onu da bi görün istedim :)
Fiyatı 17-20 tl arası sanırım, benim gibi kampanyada ya da indirimde bulursanız, alın bir deneyin derim..

Sevgilerimle
<3


6 yorum :

  1. çok severdim ama kendisiyle aramız bozuldu kirpiklerimi döktü acayip şekilde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, kötü olmuş canım..
      Ben yaşamadım hiç dökülme, sevmediğim tek sey dolgunluk vermeyişi..

      Sil
  2. Maaaşaaaalllaaaah o kirpikler ne öyle ya !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimelden hep rimelden :) uzatıyo ya :D
      Rimelden ötürü bu kiprikler :p :D

      Sil
  3. Aynı kampanya ile sahip olmuşuz rimele :) Kesinlikle yorumlarına katılıyorum canım uzunluk fazlaca verıyor ama dolgunluk yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden ben pek günlük kullanamıyorum bunu, bazıları günlük rimel falan demiş ama :)
      Teşekkürler canım yorumun için :*

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link