Mart 18, 2014

Garnier BB Krem - Karma ve Yağlı Ciltler İçin





Merhaba :)
Günlük hayatımda ten makyajı yapmayan biri olarak cildimi solmuş, rengi atmış hissedersem ya da yüzümde kırmızılıklar olursa kullanıyorum bu ürünü.. 


Garnier'in vaatleri şöyle bu üründe;
Nemlendirir.
Cilt rengini eşitler ve ışıltı verir.
Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır.
Parlamayı kontrol eder.
GKF 20 ile UV ışınlarından korur.










Cildi kurutmadığı bir gerçek ama artı bi nemlendirme sağlıyor mu emin değilim.
Cilt tonumu gayet iyi eşitliyor, kırmızılıkları bi nebze kapatıyor ki bu bana yetiyor çünkü porselen bi surat istemiyorum. Gayet doğal duruyor yüzde yani..
Gözenekleri sıkışlaştırdığı yok, bunu net söyleyebilirim ki ben dudak çevresinde gözenek problemi çeken bi insanım..
Parlak bitişli değil ama mat da değil, hafif ıslak sağlıklı bi görüntü veriyor sağolsun. 20 SPF ile de gönüllerde taht kuruyor :)
Benim bu ürünle olan problemlerime gelirsek; çenemde pul pul oluyor, peeling yapıp sürsem bile öyle gözüküyor bi anlam veremedim, bir de benim cildime hafif sarı kaldı gibime geliyor, o benim aşırı beyazlıgımdan olabilir ama. Bu arada bendeki rengi light.


Ürünün yapısı oldukça akışkan.
Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var, ben alalı 6 ay falan oluyor..
Kapağı çevirmeli gördüğünüz gibi ve kapak aşağıda kalacak sekilde saklamak gerekiyor. Ürün de akışkan oldugu için dikkatli açmak gerekiyor.
Alkol kokusu fazla bu üründe..
Market ve mağazalarda 15-20 tl arası bi fiyata bulabilirsiniz.


Sevgilerimle
<3



10 yorum :

  1. Bende bu ürünü aldim.ne yazik ki bendede pul pul oluyo belli bolgelerde.bu yuzden elim gitmiyo halbu ki dogalligini bitisini seviyorum.ama kullanamiyorum.wake me up ta Watsonsa gelince rafa kaldirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süre kullanmadım, bu ara yavas yavas elim gidiyo yine, bakalım, bitircem 6 ay içinde :))

      Sil
  2. Nemlendirmediğini ben de rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak ben de pul pul olma sorunu yok... Ahh o akışkanlığı yüzünden neler çektim, bir anda dökülüp her şeyi mahvedebiliyor. Yine de seviyorum ama :)
    Bana da beklerim... http://kedininkaleminden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç dökmedim neyse ki :) ama kapağı falan çok batırıyo ya..
      Bu ürün hakkında konustuklarımın yarısında var pullanma sorunu, yarısında yok, hiç bişey anlamıyorum cidden :)
      Koşarak gelirim, sevgilerimle :)

      Sil
  3. Benim de yanaklarımda aynı şekilde pul pul görünüyor yaa :( Bir çözüm bulamadım gitti.. O yüzden 1 buçuk aydır filan kullanmayı bıraktım, pure beauty bb yi kullanıyorum :) Alkol kokusu da buram buram :/ Ben de bahsetmiştim blogda hatta http://bahcembenim.blogspot.com.tr/2014/01/garnier-bb-krem-yagl-ciltler-icin.html :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazını da okudum canım şimdi, dediğin gibi o ne alkol kokusu be abi :)
      Benim yanaklarımda değil de çenemde acayip sorun yaratıyo ya, nasıl çözsek bilemedim..

      Sil
  4. Bende bu ürunu kullaniyorum ve pek işe yaradigini dusunmuyorum sadece biraz renk versin diye süruyorum arada :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılıgından memnun değilsin sanırım :\
      Benim rengime de uymuyo gibi geliyo bana, garip :)

      Sil
  5. mrb bende bunu uzun zamandr kullaniyrm fakat benin cildm fazla yagli sanirm cunki surdktn hemen sonra pudrlyrm ama ginede 1 saat dayanmyr sikca pudra kullanincada cok puslu oluyo pudram flormar ya napablrm bilmiyrm yardmci olursn sevinirm

    YanıtlaSil
  6. ARKADAŞLAR ALOKOL KOSU VAR DENİYOR PEKİ İÇİNDE ALKOL VARMI

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link