Mart 28, 2014

Gliss Total Repair Sıvı Saç Kremi (Kuru ve Yıpranmış Saçlar)


Merhaba :)
Geçen gün Gliss Total Repair şampuandan bahsetmiştim. Şimdi sıra müdavimi olduğum, onu yanıma almadan hiç bir yere gitmediğim, gidemediğim sıvı saç kreminde <3
Bu saç bakım ürünü de sıvılaştırılmış keratin içeriyor ve saçları besliyor, canlandırıyor ve esneklik kazanmasını sağlıyor. 
Bazen taranmayacak kadar keçeleşen saçlarımı bu yavrucak olmasa şimdiye kökten kesmiştim. 2 senedir hayat kurtarıyor öyle söyleyim :)
Kolay taranma sağlıyor diyor ama çok, çok kolay taranma sağlıyor. Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalıyoruz ve saçlarımıza sıkıyoruz. Durulamıyoruz ama <3 
Sonra gelsin kolay tarama, sağlıklı saçlar ve mis gibi bir koku :) o koku artık benimle özdeşleşti bu arada.

O 19 bileşen ne bilmediğimden bir şey diyemeyeceğim ama kesinlikle onarıcı bi ürün :)



Şampuanıyla beraber kullandıgım, saçlarıma bakım yapan ve yeni saçlar çıkaran, aşık oldugum bir ürün bu :) Boyaya ve maşaya rağmen saçlarım kırılmıyor 2 senedir diyebilirim, çok çok nadiren 1-2 tane görüyorum.. 
Mağaza ve marketlerde 10-12 tl arası bi fiyata bulabilirsiniz..

Sevgilerimle
<3

4 yorum :

  1. Ben de urunun hayraniyim saclarimin uclari o kadar kotu oluyor ki sayesinde normale donuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde saç diplerine sıkılmaz ya böyle ürünler, ben arada sıkıyorum, sus kimseye söyleme :))
      Saçlarım çok ince ve güçsüz çıkıyor napayım :D

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link