Nisan 18, 2014

Benefit Girl Meets Pearl




Merhaba :)
Bugün İstanbul kapalı, günüm biraz aydınlansın diye bu aydınlatıcıyı yazayım dedim. Süslü Kutum etkinliğinde Kozmetik&Kitap blogu sahibi sevgili Kader hediye etti bana, teşekkür ederim tekrar canım :)


Ürün 7,5 ml boyunda, göze oldukça küçük geliyor olabilir ama çok küçük bir miktar yettiği için uzun süre gidecektir. Fotoğrafta gördüğünüz miktar elmacık kemiklerime ve kaş altlarıma yetiyor. 

Krem-pembe renginde ve içinde altın ışıltılar var, sürdüğünde ise hafif bir parlaklık ve ışıltı veriyor, gün ışıgında inanılmaz sağlıklı görünüyor yüzüm sayesinde :) Ben altına fondöten falan uygulamıyorum, allıktan sonra hafifçe uyguluyorum, çıkıyorum. 
Bu boy sanırım set ile birlikte satılıyor sadece, tam boyu ise 12 ml ve 99 lira civarında diye okudum bloglarda. Ürün çok güzel, işini gayet iyi yapıyor, yapmacık durmuyor falan tamam ama ben 99 lira verir miydim? Vermezdim öğrenci halimle, daha uygun fiyata da aynı işi görecek ürünler vardır :) Bilmem sen ne düşünürsün.!



Sevgilerimle
<3

8 yorum :

  1. Ben seviyorum şu hafif parıltılı aydınlatıcıları.Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek kullanıyorum bunu ve diğer aydınlatıcımı :)
      sevgiler

      Sil
  2. ürün iyi hoşş da fiyatı kesmek lazım :) güle güle kullan tatlım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum canım ama markanın genel fiyat politikası bu, napcan :)
      öperim :*

      Sil
  3. Likit olması dısında sanki Mary Lou'yu andıyıor gibi :) Guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, elimde Mary Lou'da var, benziyorlar ama bu daha doğal duruyor bana göre.
      fiyatlarını düşününce Mary Lou candır derim ama :)
      sevgiler

      Sil
  4. Çok benlik değil ya bu ürün :)
    99tl'de hayatta vermeem!
    Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :)
      ben aydınlatıcı kullanmayı seviyorum ya ama dediğin gibi 99 tl verecek kadar da değil :D

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link