Nisan 22, 2014

Elf Far Bazı- Eyelid Primer


Merhaba saksımın beyaz papatyaları :)
Ben çok far kullanan bi kişilik değilim, ama arada da olsa krem, kahve ya da lila tonundaki farları günlük hayatımda kullanıyorum. İşte bu günlerde far daha canlı görünsün ve kalıcılıgı artsın diye far bazı kullanıyorum. Makyaj tazelemeyi sevmeyen biri olarak da işime geliyor bu bazlar :)

Elf far bazı ise elimin sık sık gittiği bazlardan. Bendeki tonu Sheer. Farın kalıcılığını 3-4 kat arttırdığını, aşağıda fotoğrafta göreceğiniz gibi de rengini çok çok belli ettiğini söyleyebilirim. Fırçasıyla sürüp, parmaklarımla kolayca dağıtıyorum.

Elf Türkiyede satılan bir marka değil, buraya gönderim yapan internet sitelerinden araştırabilirsiniz. Kendi internet sitelerinde fiyatı 1 dolar :) Şaka gibi değil mi? :D 
İsim Yoktu blogunun çekilişinde kazandıgım bu bazı severek kullanıyorum ben, ulaşması biraz zor olabilir ama uygun fiyatıyla ve kalitesiyle gönlünüzde taht kurabilecek bir ürün :)


Tekrar teşekkürler Tuğbacım :)

Sevgilerimle
<3

Not: Balböceği ile Kozmetik aşağıda yorumlarda aydınlattı beni ve şöyle dedi; "Amerika sitesinde 1 $ ve onlar Avrupya'ya gonderim yapmıyor. İngiltere sitesinde fiyatı 1.95£ ki bu da su an ki kurla 7 lira tutuyor. Kargo zaten 10 kusur lira tuttugu icin acıkcası karlı olmuyor. 20 lira verdikten sonra The Balm daha alınası oluyor. " 
Durum böyleyken böyle canlarım, umalım da Wet'n'Wild'dan sonra bu markada ülkemizde satılmaya başlansın.!! :)

8 yorum :

  1. çok hoşuma gitti bu far bazı :) 1 dolara ise tadından yenmez :D güle güle kullan, elf fırçaları da çok istiyorum, gözümü karartıp bir sipariş mi versem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 dolar ya, düşünüp düşünüp şaşıyorum :D
      elf'in sitesi türkiyeye gönderim yapıyo mu emin değilm canım, ama diğer sitelerden bulunur kesin :)
      öperim :*

      Sil
  2. Cok bariz bi fark sunmus ya.. Ozellikle o fiyata harikaymis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Yurtdışında 1 dolar ama Türkiyeye gelse 10 liraya falan satarlar kesin.

      Sil
  3. Tatlım Amerika sitesinde 1 $ ve onlar Avrupya'ya gonderim yapmıyor. İngiltere sitesinde fiyatı 1.95£ ki bu da su an ki kurla 7 lira tutuyor. Kargo zaten 10 kusur lira tuttugu icin acıkcası karlı olmuyor. 20 lira verdikten sonra The Balm daha alınası oluyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim canım :) Ekleyeceğim yazıya izninle :)
      aah aaaah, işte burda satılsaydı bunlar, biz hiç böyle hesaplar yapmak zorunda kalmasaydık.! :)

      Sil
    2. Ne izni canım. Maalesef Amerika Sitesi İngiltere sitesinden cok daha uygun. Ayrıca biri $ biri £ kullandıgı icin fark daha da artıyor.:(

      Sil
    3. evet canım biri diğerinin 4 katı nerdeyse değil mi, hiç hoş mu ya, huff.

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link