Nisan 08, 2014

Renkli Dudaklarımla Hayatın İçinden'e Misafir Oldum Ben! :)


Merhaba :)
Bugün renkli dudaklarımı aldım ve Hayatın İçinden Elif'e misafirliğe gittim :)
Renkli Dudaklar etkinliğinde istediğiniz bir ruj hakkında yazıp fotoğraflıyorsunuz, ben çok eğlendim yazarken :)

Bu seri için Rimmel London Kate Moss 102 nolu ruju seçtim,

Sen de katılmak istersen ki bence katıl, sevgili Elif ile tanış, kaynaş ve serisine destek ol :)
Ona mail atman yeterli;
eyldzelif@gmail.com

Sevgilerimle
<3

15 yorum :

  1. ayy canım benim çok teşekkür ederim:) En tatlı blogger arkadaş ödülü goes toooo Gizem'in Saksısı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehheh :D Oscarımı da aldıgıma göre tamamım :D
      Ben teşekkür ederim yavrum :*

      Sil
  2. Teşekkür ederim :)
    İadei ziyaret yaparım tabi.

    YanıtlaSil
  3. Çok şekersiniz Kızlar :) Öperim

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bi seriymiş buu :) daha önce nasıl keşfedememişim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni başladı canım, ilk misafir benim, hiç geç kalmadın, hemen at mailini :)

      Sil
  5. şekerim bana da misafirliğe gel arada : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirim elbet tatlım :)
      ama önce seni beklerim, devam eden bi serim var biliyosun :)

      Sil
  6. gizemciğim herhangi bir çekilişe girildiğinde mesela face depaylaştığında o numaraları nereden alınıyor benimki upuzun birşey çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım paylaşıyosun ya çekilişi, kendi sayfanda gözüküyor, o paylaştıgın posttaki saate tıklayacaksın, mesela 1 dakika önce, 4 saniye önce ya da 11.00 gibi yazar, ona tıkladııgnda sadece o post gözükür, onun linkini alacaksın, umarım anlatabildim :)

      Sil
  7. bir de ben katıldığım çekilişlerde tüm klinki yazıyordum oradan buluyorlarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela bana verdiğin linkte, daha paylaşmadıgın, paylaş yazan sayfa açılıyo, ben sana güvendiğim seni bildiğim için kabul etcem, ama diğerlerini bilmiyorum, sen bundan sonra saate tıkla, tam linki ver garanti olsun canım :)

      Sil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link