Mayıs 11, 2014

Anneler Günümüz Kutlu Olsun :) Bu post blogger anneler için! :D

Merhaba :)
Sabah gözümü açar açmaz annemi aradım, bu özel gününü kutladım,şimdi sıra biz de :)

Hepimizin, tüm kadınların Anneler Günü kutlu olsun :)
Anne olan, olacak, olmayan, olamayan bütün kadınlar, Anneler Günümüz kutlu olsun..


Ama özellikle anne olan blogger arkadaşlarım var ki bu postta en çok onların Anneler Günü kutlu olsun :)



Canım arkadaşım Gamzem - Closely Fashion
Sevgili Nihal - Çocuğumla Eğlenirken
Sevgili Yasemin - Livale Dair
Pek cici Ceyda - Makeup by Jade

Hepinizi öpüyorum ve minnak bebişlerinizle mutlu huzurlu ve sağlıklı bi ömür diliyorum canlarım :)

Sevgilerimle
<3


4 yorum :

  1. Teşekkür ederiz canım anne adayları olarak :)). Senin de anneler günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  2. sizinde anneler gününüz kutlu olsun http://mutluannebabalar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Anneler gününüz kutlu olsun efendim .

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir post hazırlayıp beni de eklemen çok duygulandırdı.Çok ama çok teşekkür ederim bebeğim.Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link