Haziran 05, 2014

Seçmece Özdemir Erdoğan



Merhaba :)
Canımın sıkkın oldugu, depresyona girmeme ramak kaldığı ve bakımsızlıktan öldüğüm şu günlerde dedim ki bi Ruhun Gıdası patlatayım, belki bi faydası olur..
Önceki Ruhun Gıdası Ferdi Özbeğendi, ona da bi bak :)
Erdoğan Özdemiri ben ilk Duman'ın Gurbet şarkısında duydum. Çok ilginç değil mi :D  
Kimmiş bu adam deyip bi kere diledim, daha da bırakmadım :)
Bi rahatlatıyor beni sesi, alıyor götürüyor, döndüğümde hafiflemiş oluyorum..








En sevdiğim şarkısı;
Bana ellerini ver



Gurbet demişken
Bizi dost dediklerimiz vurdular




İkinci Baharı bi de burdan dinleyin :)



Ehh, sevdim seni bir kere, 
başkasını sevememsiz olmaz bu gece..




Evet, evet, benim de içesim geldi :\
ama lanet olasıca bi rapor yazmak zorundayım..

İyi akşamlar dilerim :)

sevgilerimle
<3



4 yorum :

  1. Şu an ders çalışırken arka fonda iyi geldi bu müzikler :)

    YanıtlaSil
  2. Ne şarkılardı bunlar.... çok değerli..

    YanıtlaSil
  3. Ayy sabah sabah ne iyi geldi vallahi :)

    YanıtlaSil
  4. prensesss Pervane benımde favorimdir. Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel özellikte enstrumental vers. çok güzel oluyor. Haftasonu haberleşelim kuzum görüşelim. Gitmeden seni görmek istiyorum çok öperim Mutlu cumaların olsun

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link