Haziran 08, 2014

Yağlanmış Saçlara Sihirli Değnek :) Isana Kuru Şampuan


Merhaba :)
Saçınızı yıkayalı 2-3 gün oldu, saçlarınız yağlandı ve duş almaya üşendiniz ama dışarı da çıkmak zorundasınız :) 
N'apacaksın arkadaş, hepimizin basına geliyor bu durum :) 
Hele ben kış aylarında pek yaşıyordum. İşte tam da o anda kuru şampuanlar kurtardı beni. 

Kuru şampuan da nedir mi diyorsun?
Gününü kurtaracak sihirli değnek :)
suya sabuna ihtiyac olmadan, sık saçına, dağıt ve çık :)
Sprey formda olan kuru şampuanları 20-30 cm uzaktan taradığın saçına sıkıyorsun, ellerinle karıştırıp ya da tekrar tarayıp biraz kurumasını bekliyorsun ve hazırsın. 
Hem temiz bir görünüm sağlıyor ve saça hacim kazandırıyor. 
Yağlı olmasa bile hacimsiz saçlar için de kullanılabilir yani.


Rossmann mağazalarında satılan Isana Kuru şampuan bence işini gayet iyi yapıyor. Şunu söylemeliyim ki Isana benim kullandıgım ilk ve tek kuru şampuan, o yüzden bi karşılaştırma yapamayacagım ama benim beklentilerimi karşılıyor. Hiç beyazlama ya da toz toz bi görüntü oluşturmadı, hacim kazandırdı ve yağlı görüntüyü aldı götürdü :) Fotoğrafta ne kadar gösterebildim bilmiyorum tabi :)

ve sanıyorum ki piyasadaki en uygun kuru şampuan bu Isana. Rossmann mağazalarında 6-7 lira arası bi fiyata bulabilirsiniz..

Sen günlük hayatında kullanıyor musun kuru şampuan ve bana önereceğin baska markaların kuru şampuanları var mı?

Sevgilerimle
<3

14 yorum :

  1. Benim saçlarım kuru ama bazen saç bakımı, yağ vs. kullandığım zaman yağlanabiliyor. Ben gayet memnunum başka da bir kuru sampuan denemeyi düşünmüyorum cunku hem cabuk bitiyorlar hem de çok pahalılar :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 günün sonunda ister istemez yağlanıyor canım saçlarımız havadan, kirden, pisten :)
      evet diğer markalar pahalıymış biraz, isana candır :)
      Yorumun için teşekkür ederim sevgili Miss Poinem :)

      Sil
  2. Ben bir de Watsonsinkini denemistim ama bu kesinlikle cok daha iyi! Watsons sacimi kece gibi yapmisti ama bu cok cok iyi. Hem de uciz, daha ne olsuuunn ✌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de memnun kalmana sevindim canım :)
      Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  3. benim en büyük eksiğim bi kuru şampuan sanırım bu ürünü denemek istiyodum bu yazıdan sonra gidip alıcam o halde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın canım :)
      Sevgiler :*

      Sil
  4. Ben çok seviyorum kuru şampuanları!! Enn güzeli Batiste, Klorane de iyiydi, Benri'den çok memnun kalmadım. Gratiste satılan bişi vardı bir de onu da beğenmemiştim ucuz bişiydi. Toni&Guy ı denicem bir de. Isana'dan da çok memnun olan var bu da aklımdaaa=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo Kozmetik aşığım baya markanınkini denemişin :)
      Ben de Batiste'yi merak ediyorum, bakalım bu bitince ben de onu denerim belki..
      Sevgiler

      Sil
  5. selam ben de geldimm çok güzel bir şeymiş bu yaa iyiki paylaşmışsın teşekkürler :) hemen alalım ozman resmen yılın icadı ünvanını aldı benden :) (ben yeni keşfettiğim için)
    ben de beklerim görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sinem :)
      Ben de blogunu yeni keşfettim, çok tatlı ve şık bir blogun var :)
      Yorumun için teşekkür ederim :)
      sevgiler

      Sil
  6. canım fiyatı da çok uygunmuş ne güzel :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bu ürünü birkez sıktım birdaha aslaaaaaa çok rezil durdu kafam kirli ve yağlı dursun daha iyi :))
    saçıma yapıştı un dökülmüş gibi

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link