Temmuz 08, 2014

Bloggerlarla Ramazana Hoşgeldin Sponsorları :)


Merhaba :)
Bloggerlarla Ramazana Hoşgeldin buluşmamızın sponsorlarından bahsetmek istiyorum şimdi size.


Etkinlik pastamız By Ivan'dandı. Çok tazeydi keki de kreması da, tadı desen şahane :) Cami duvarını yedim ben :D




Başak Organik bize kamelya yağı hediye etti. Cilt ve saç bakımında önerilen bir yağmış. Saç bakımımda kullanıyorum ben. 



Zaferan Osmanlı Şerbeti de sponsorlarımızdandı. Ben pek sevmem şerbetin tadını ama bunu bi nebze içebildim bunu.




Ülker bize Ducros baharatlarından hediye etti, gördüğünüz gibi dolu dolu bir paketti :) 






Shop the Design herkese farklı hediyeler verdi, benim şansıma bu tatlı küpeler geldi :)


Nektar Kozmetik bize el kremi, duş kremi ve sorbet hediye etti. Sorbeti kullanmak için sabırsızlanıyorum şahsen :)



Cake Factory  kavanozda ikram ettiği tiramisular ile dikkatleri üzerine çekti :)
Tiramisular da lezizdi, çok severim zaten :)







Kimimize hurma kimize zemzem suyu ikram etti Hurmacınız :)

Kliksa ajandası, kupası ve gülen topuyla sponsor olmuş etkinliğe.








Siz hiç çeri domates reçeli denediniz mi?
Gülay Organik'ten deneyin derim :)

Bioderma çekilişinin şanslılarından biri de bendim ve Sebium serisinin en merak ettiğim ürünlerinden olan All Correcter benim oldu :) kullanmaya başladım, şimdilik memnunum :)




Plus Canvas bize tablolarından hediye etti, bu tablo da duvarımda yerini aldı.



Madal Bal bizi o gün ziyaret etti ve detoks programını tanıttı. Son günlerde bir çok blogda gördünüz sanıyorum ki, ben daha cesaret edemedim başlamadım programa ama bakalım, kısmet :)



Kuntlar bize enerji içeceklerinden ve soğuk çayından hediye etti.
Böğürtlenli soğuk çay bir harikaydı dostum :)



Bey Organik bize renk renk mercimek ve organik bulgur göndermiş :)
mercimekler çok tatlı değil mi :)



Keçici beyaz ve tulum peyniri göndermiş, ikisinin de tadı çok güzel. Tulum peyniri biraz farklı geldi bana alışık oldugum bi tat değildi yani ama güzeldi :)



Friendly Organic bitki özlü çamaşır deterjanı, dudak balmı ve yer temizleyicisi göndermiş, henüz sadece balmı deneyebildim, bitki özlü deterjanı da merak etmiyor değilim :)



Keramika  herkese farklı ürünler hediye etti, benim şansıma ikili çay seti geldi, çok beğendim, çeyizime kaldırdım :D böyle geniş tabaklar çay kahve yanına kurabiye ya da çikolata servisi için iyi oluyor ya, seviyorum ben.



Uneller Gıda bize kadayıf ve baklavalık yufka ile kurabiyelerinden hediye etti. Kadayıfı kullandım, muhallebili kadayıf yaptım, şahane oldu, yakın zamanda veririm tarifini :)



Namet bizlere gördüğünüz cömert paketi hediye etti, hepsini de tükettim :)
Füme et şarabın yanında şahane gidiyor, çemensiz pastırma yiyorsun ama kokmuyorsun :) sucuk biraz sönük kaldı benim gözümde :) salam da kaliteliydi baya. Denemenizi tavsiye ederim özellikle füme eti..



Pakmaya abartmış, ikişer kutu hediye etti bize :)
mutfağımızın yıldızı Pakmaya'nın pudingini sevdim ben en çok, dedim ya muhallebili kadayıf yaptım diye aslında pudingliydi o :)
tarif vermek şart oldu :D



Faberlic herbirimize saç ürünlerinden hediye etti, maskeyi denemek için sabırsızlanıyorum cidden  :)



Note ürünleri piyasaya çıktıgından beri merak ediyordum açıkçası, bu buluşma sayesinde deneme fırsatı buldum, iyi oldu :) ojeye bayıldım, farın rengi pembe, onu da çok sevdim, gloss da yapış yapış değil hiç.











Cyrene bize bu ürünlerini göndermiş. Shea butterı kullanmaya basladım, tırnak bakımında kullanıyorum, bakalım etkileri nasıl olacak..

Balıkesir Kolonya safran kolonyası hediye etti, bayram yaklaşırken süper oldu :)



Yuva'nın bu kadar pratik ürünleri oldugunu bilmiyordum ben sahsen. Herşey içinde paketlerin, ben sadece simiti denedim ve hayran kaldım, tat ve kıvam yerinde. Sıradaki poğaca bakalım :)




Bupiliç bize tavuk çeşitlerinden göndermiş, pilicin en leziz ve pratik şekli ya :) hepsini de tükettim, güzeldi :)







Mumyak kokulu mumlarından hediye etti bize.
Romantik gecelerin vazgeçilmezi :)
Tuğba Kuruyemiş gördüğünüz paketi hediye etti bizlere.
Lokumları şahane :)



Tresan saç spreyi, Krauterhof ayak kremi ve anti selülit jeli, M. Asam sihirli fondöten de hediyelerimizdendi. En heyecanlandıgım hediyelerdendi cidden :) Tresanı kullanmaya başladım, kolay taranma ve ferah bir koku sağlıyor şimdilik. Sihirli fondöten ise bi şahane cidden, çok koyu bi rengi olmasına ragmen cilt tonumla eşitleniyor, nasıl yapıyor anlamadım :)



Nefis Kurabiye'nin ramazan temale kurabiyeleri :)



Zencefil Kurabiye Evi'nin ramazan temalı kurabiyeleri :)



Tatlıses Çiğköfte de çiğköfteleri ile bizimleydi o gün.



Nimo Style blogu sahibi sayesinde aşina oldugum Rafinera buluşmamızı ziyaret etti, bize sistemlerini yemeklerini tanıttı, çekilişl3 birkaç arkadaşımıza 3 günlük rafinera programı hediye etti ve hepimize de bu tatlış paketleri verdi, içlerinde ara öğünler bulunmaktaydı.





Samsat Çiğköftecisi  günün yıldızlarındandı benim için :) çura tatlısı enfesti, umarım bir daha yeme şansım olur, kesinlikle deneyiniz :) Çiğköfteleri de süperdi, acısı tadı herşeyi yerindeydi.



Ladybug Cake  günümüze nefis köpük çikolatası ve kurabiyeleri ile renk kattı :)



İşte toplu fotografımız ve sponsor listemiz :)
Hepsine tek tek teşekkür ediyorum sponsor oldukları ve bizlere bu güzel hediyeleri gönderdikleri için :)

Sevgilerimle
<3

1 yorum :

  1. Çok eğlenceli ve bol bereketli olmuş sanırım buradan öyle gözüküyor:) İzlemeye aldım benim sayfama da beklerim:) http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link