Temmuz 04, 2014

Esteworld Çekiliş Sonucu


Merhaba :)
Geçen günlerde sonlandırdıgım Esteworld sponsorlugunda gerçekleşen 10 kişiye tek seans koltuk altı lazer çekilişinin sonuçları bugün burada hanımlar! :)
Hazır mıyız?
Benim açımdan pek zor olmadı, 15 kişi katıldı, Random.org ile 10 kişiyi belirledim :)

Hadi bakalım şanslı izleyicilerime;

1-Senagül Aydın
2- Reyhan
3-Tek Aşk A
4- Yağmur İpar
5- Yaseminniey Krsygt
6- Sevgi Ece
7- Kitap ve Güzellik
8- Küçük Sırlar
9- Hüzün Sarısı
10- Beyza Nur

Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum :)
Yukarıdaki 10 kişi Esteworld Altunizade'de birer seans koltuk altı lazer epilasyon kazandı! :)

Konuyla ilgili mail atacağım ancak benim atmamı beklemeden iletişime geçmek isteyen olursa;
gizem.aramizda@gmail.com


Sevgilerimle 
<3


Diğer çekilişlerime katılmayı unutmayın!
Biri Instagram diğeri blog çekilişi :*





5 yorum :

  1. Sevindim. Teşekkürler canım. ❤️😊

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Sadece Altunizadedemi kullanabiliyoruz?? Eğer öyle ise benim oraya gitem mümkün değil ben avrupa yakasında oturuyorum bahçelievler şubesinde olma şansı yokmu?? Lütfen kazanmışolmaktan çok mutlu olmuştum hevesim kursağımda kalmasın :((

    YanıtlaSil
  4. kazananlardan olmak güzel teşekkürler:))

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link