Ekim 30, 2014

Ne Aramıştınız? #Ekim'14 :)

Merhaba :)
Her blogger için önemlidir blogu bugün kaç tık almış, hangi postu ne kadar okunmuş, insanlar hangi kelimeleri ararken gelmiş bloguna gibi gibi. Ben de blogu açtıgımdan beri obsesifçe kontrol ediyorum bunları :) Artık sizinle paylaşma kararı aldım. Cadının Kozmetik Kazanı blogu sahibi sevgili İlke böyle bir seriye çoktan başlamıştı zaten, onun postlarını da okumanızı tavsiye ederim, çok eğlenceliler :)

Bakalım sıklıkla blogumu buldugunuz 10 anahtar kelime neymiş :)
Yazısını yazdıklarıma link vereceğim, tıklayabilirsiniz :)




Alix Avien Rimel; Gerçekten severek kullanıyorum. Bol hacim, hafif kıvrıklık, tam benlik :)

Gliss şampuan kullananlar; 3 senedir düzenli olarak kullanıyorum, doğru adrestesiniz :)

Forum Rossmann; Açıldıgı gün ziyaret etmiştim Pollyanna ile. Güzel bi yazı bence okuyun :) Dikkat! alışveriş içerir!!

Gratis Facebook; Buyrun buradan da gidebilirsiniz ama niye benim blogumda aradınız acaba anlamadım :)

Raspberry Allık; böyle bi allık yok benim yazdıgım :) Watsons'un raspberry el kremine ulaştınız büyük ihtimal, olsun, Google'da 2. sayfada yer almışım :p

gizemin-saksisi.blogspot.com; Doğru adres beybim :) 

Repair Şampuan; Gliss'in şampuanı yeni yine yeniden, Total repair serisini siz de seviyorsunuz bakıyorum da.

Tanyeli Kozmetik; Yazdım Google'a, Tanyeli'nin cilt bakım rutini çıktı yine 2. sayfada :) olabilir, okuyunuz :D

Fırsat çekilişleri; çekiliş sayfası değilim ama olsun, yakın zamanda bi çekiliş sizi bekliyor, hatta iki ya da daha fazlası olabilir :) yıldönümüm yaklaşıyor çünkü :)

Gliss Şampuan: Again??! 10 kelimenin 3ü Gliss şampuan.. Gliss bana bi güzellik yapmalısın bence :)


Takip etmesini sevdiğim kadar yazmasını da çok sevdim, umarım siz de begenirsiniz. Her ay yazayım o zaman :)


Sevgilerimle
<3

3 yorum :

  1. Yaz yaz :) Seviyorum bu diziyi =))))

    YanıtlaSil
  2. Benim aranmalarım çok mantık dışı yaw. Bir türlü anlam vermiyorum. Sende hep tutmuş .Bu diziyi devam ettir diyorum ben . Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link