Ocak 22, 2015

Yılın İlk Alışverişi - Gratis, Pieces, Koton, C&A :)



Merhaba :)
Yılın ilk yazısı olan yılın ilk alışveriş yazısı ile karşınızdayım :) arayı biraz uzattım farkındayım ama bu sefer üşengeçliğimden değil, tüm teknolojik aletlerimin bir anda isyan edip ayaklanma çıkarmalarından. Fotoğraf çekemiyorum, kartım bozuldu, telefondan çekerken kapanıyor, yazı yazarken bilgisayarım ısınıp kapanıyor falan, motivasyonum düşük yani bu aralar. Ama bu sefer gayet motiveyim, senelerdir direndiğim kredi kartına bugün kavuştum ve sonuç :)


Kartı açtırır açtırmaz Gratis'e koştum ve ne zamandır aklımda olan Wet'n'Wild Art in the Streets far paletini (17,90) kaptım :) Saç kremi stoğum tükenince 2.si %50 indirimli olan Elidor saç bakım kremlerinden aldım, tanesi 7,50 tl idi ikisine 11,25 tl ödedim. 25 tl üzeri alışverişlerde ise Colgate diş macunu 4 lira ;)



2 Al 1 Öde kampanyası kaçırılmadı :) küpeler çok tatlı yahu :) ikisi 10 tl.


Vero Moda mağazasının içinde yer alan Pieces'de çılgın indirim var kızlar, kaçırmayın! :) 
4 pantolonu 100 liraya aldım. Alt sırada yer alan 2 yüksek bel gri pantolon için 40 lira ödedim. Normalde tanesi 85 lira. Yarı fiyatına 2 pantolon sahibi oluyorsunuz :) Kumaşı likralı ve dar paçalar, bayıldım.
Üstteki lacivert ve siyah tayt pantolonun ise tanesi 40-50 lira arası, ikisi birlikte 60 tl. Hem günlük hem de yaşımı büyütmeden resmi yerlerde giyebilirim. Bunları da ne zamandır görüyordum ama almak kredi kartıma nasipmiş :)
Şu yüksek bel kotları cidden kaçırmayın :) tayt pantolonlar hep ordalar!


Pieces çılgınlığı bitmiyor, turuncu bolero 7 lira :) yazın atletlerle giymeyi planlıyorum :) Sarı kimono ise 30 tl, fiyatı diğerlerine göre uygun değil ama hem rengine hem de modeline bayıldım :) yaz için sabırsızlanıyorum :)


C&A'dan bu sade düz beyaz gömleği aldım. Kumaşı çok ince, hafif bir gömlek. Hırka ve yarım kollu kazaklarımın içine giymek için aldım. İhtiyacınız varsa düşünebilirsiniz. (24,9 tl)


Koton kışlıklarda deli indirim yapmıştı. Yeşil-sarı kazağı sezon başında 70 liraya görmüştüm, çok demiştim :) bugün 20 tl'ye benim oldu :) tam bir 60lar 70ler kazağı, çok sevdim. 
Diğer sarımtırak kazak da 20 lira. Önceden hiç giyemezdim dar kazaklar, boğulurdum, bu sene sever oldum.
Beyaz lacivert tüylü kazağa (40 tl) ise aşık oldum. Lacivert pantolonumla giymek için sabırsızlanıyorum :)

Kredi kartı açılışım böyleydi :)
Pieces ve Vero Moda indirimini kaçırmayın, bu ay sonuna kadar devam ediyor sanırım. Bir de 3+ parça alışverişinize Şubat ayında geçerli %30 indirim çeki hediye ;)
Koton'a da bakmadan geçmeyin :)

Bana önereceğiniz mağazalar, ürünler varsa, yoruma yazınız :)

İyi alışverişler,
İyi seneler :*



Sevgilerimle
<3


6 yorum :

  1. Güle güle kullan :) ucuza güzel ürünler almışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu günlerde kullanın, Uygun fiyatlı alışverişler olmuş...

    Sevgiler
    http://lokumpilavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ya tatlım güle gül kullan hepsini, şimdi kafama takıldı, o kolye mi sanki far şeklinde eğer öyleyse süper ötesiymiş,
    öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle olsaymış tatlım, çok yaratıcısın :)
      ama sadece kolye, içinde far yok :\
      sevgiler

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel ve uygun fiyatlı almıssın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

1-2 kelime de olsa, fikrini paylaş benimle lütfen :)

LinkWithin

link